Sygnał GSM, LTE w samochodzie.

Dyskusje poświęcone rozwiązaniom 3G LTE oraz 5G różnych firm
Michał Milcz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 04 paź 2019, 16:11

Sygnał GSM, LTE w samochodzie.

Post autor: Michał Milcz » 04 paź 2019, 16:24

Szanowni Fachowcy.
Proszę o pomoc, jestem w tym temacie laikiem. Bardzo dużo podróżuje samochodem, nie tylko po Polsce, ale i Europie. Niestety do szały doprowadzają mnie zrywane połączenia lub brak połączenia internetowego.
Szukam dla siebie rozwiązania.
Jedno co mi wpadło do głowy to Teltonika RUT850 + antena dodatkowa, wtedy rozmowy prowadziłbym przez WiFi.
Zastanawiam się czy do amatorskiego użytku potrzebne jest mi tak drogie urządzenie, może jest coś trochę tańszego.
Drugie pytanie czy jest może coś co wzmacnia sygnał GSM ?
Proszę o podpowiedź co najlepiej kupić.

Dziękuje
Michał

aBaZ
Entuzjasta
Posty: 425
Rejestracja: 11 sty 2018, 16:50

Re: Sygnał GSM, LTE w samochodzie.

Post autor: aBaZ » 07 paź 2019, 11:21

Michał Milcz pisze:
04 paź 2019, 16:24
Szanowni Fachowcy.
Proszę o pomoc, jestem w tym temacie laikiem. Bardzo dużo podróżuje samochodem, nie tylko po Polsce, ale i Europie. Niestety do szały doprowadzają mnie zrywane połączenia lub brak połączenia internetowego.
Szukam dla siebie rozwiązania.
Jedno co mi wpadło do głowy to Teltonika RUT850 + antena dodatkowa, wtedy rozmowy prowadziłbym przez WiFi.
Zastanawiam się czy do amatorskiego użytku potrzebne jest mi tak drogie urządzenie, może jest coś trochę tańszego.
Drugie pytanie czy jest może coś co wzmacnia sygnał GSM ?
Proszę o podpowiedź co najlepiej kupić.

Dziękuje
Michał
Szanowny Użytkowniku :D

uważam, że rozwiązanie Teltonika jest dla ciebie najkorzystniejsze. To profesjonalny sprzęt, który znakomicie sprawdza się właśnie w transporcie (i nie tylko).

Niekoniecznie musisz używać RUT850 ... w zupełności wystarczy jeśli użyjesz RUT240 z dodatkową anteną zewnętrzną, którą można zamontować nawet na dachu samochodu :)